Фондация LocalFood.bg поема маркетинга на 5 заведения в Пловдив

С началото на Новата 2019-та година Фондация LocalFood.bg предприема нови стъпки, една от които е да предлага експертни маркетингови услуги на микро бизнеса с храните в партньорство с [...]

Подходът на Slow Food в етикетирането на храни

Позицията на SF относно етикетирането на храни в Европа Превод и адаптация: Огнян Варадинов Slow Food винаги е подчертавала колко е важна прозрачността в етикетирането на храните, за да бъдат [...]

Наръчник за успешна facebook комуникация

  Всички български потребители искат да се хранят здравословно и над 3 милиона от тях ежедневно са във Facebook. Естествено, вече много ферми, заведения и магазини за добра храна присъстват [...]

Защо и как да избягваме пластмасовите опаковки

Този наръчник ще те накара да се замислиш защо фермерите и занаятчиите на храни трябва да избягват пластмасовите опаковки и ще ти предложи полезни съвети и решения. Част 1: Защо фермерите и [...]

Как да убедите потребителите в качеството на своите продукти – “Малък, но могъщ” 7

  Като производител на занаятчийски храни и напитки вероятно си мислите, че качеството е първото нещо, с което да изпъкнете сред масовите продукти на по-големите си конкуренти. За съжаление [...]

Защо е важно да познавате отблизо своите клиенти – “Малък, но могъщ” 6

  Един от най-мощните инструменти за малките производители на храни и напитки е комуникацията лице в лице с техните потребители. Независимо дали това става през фермерските пазари, с [...]

Бъдете компетентен експерт по своите продукти – “Малък, но могъщ” 5

  Не подценявайте ролята на експертността си за своите продукти. Вие имате живото познание за храните и напитките, които произвеждате, както и разбиране за тяхното позициониране, независимо [...]

Произходът на храните като пазарно предимство – “Малък, но могъщ” 4

Произходът на храните и напитките вече е утвърден фактор (наред с вкуса, качеството, здравословните ползи, удобството и т. н.), който влияе върху избора за покупка. Потребителите все повече [...]

Как да бъдем гъвкави в бизнеса със занаятчийски храни – “Малък, но могъщ” 3

  Ключово предимство на собствениците на малки бизнеси в земеделието и храните е гъвкавостта – да си способен да действаш бързо, да правиш значителни промени в продуктите си и цялостния си [...]

Как да изградите марка със своя идентичност – “Малък, но могъщ” 2

  Има няколко начина занаятчийските храни и напитки да се откроят и изпъкнат сред продуктите на по-големите конкуренти. В центъра на всичко е ролята на вашата марка с изградена своя [...]

page 1 of 2